BŘEZOVÁ letní tábory

Největší zážitkový park v ČR
Outdoor Resort

Letní larpový tábor Hra o trůny

Ledabyle jsem si otřel meč od krve mladého nezkušeného vojáka, který si myslel, že odvaha přemůže mou zkušenost. "Válka si žádá oběti, chlapče, měl jsi raději zůstat v zádech vojska."

Příbeh dětského tábora Hra o trůny

Léto skončilo a obyvatelé Králova přístaviště počítají dny do příchodu zimy. Podle mistrů jedné z nejchladnějších za posledních dvacet lidských věků.
Vojska se však dále pohybují napříč krajinou a nic se nezdá být rozhodnuto. Po smělém útoku Roberta Baratehona, padlo Královo přístaviště. Ale útočníci se z vítězství netěšili dlouho. Město vzplálo, když Robert bojoval na hradbách Rudé bašty. Nebýt jeho věrných, kteří jej vytáhli ze spárů plamenů, byl by tam zahynul v náručí plamenů. V hořícím městě nalezl smrt Aerys II. Jeho synovi se podařilo uniknout lodí. Podle zpráv se uchýlil k politickému azylu do Dorne, jemuž jeho otec schválil autonomii. Obě strany jsou boji unaveny, ale to o víc se snaží strhnout vítězství na svoji stranu. Vojáků mají obě strany stále dost a tak všichni netrpělivě čekají na závěrečný střet, který o všem rozhodne.
Intriky budou vycházet z bodu, do kterého se dostali na loňském táboře. Herní mechanika zůstává, až na pár drobností, stejná.
V RP se přesuneme daleko na sever od Králova přístaviště. Příběh nás zavede na Šedou stráž a její bezprostřední okolí na obou stranách zdi. Kromě černých bratrů můžou být vaše postavy vesničany v jedné malinké vesničce, jižněji od zdi, v místě zvaném Dar. Nebo být součástí neohrožených klanů svobodného lidu. Letos budou opět k dispozici připravené charaktery pro začínající hráče. Můžete se těšit na soustu novinek, zajímavý příběh a jedinečnou atmosféru.

Co znamená LARP, RP a intriky?

LARP pochází z anglického spojení Live Action Role Playing, tedy hraní vybraných rolí tzv. na živo. Pomocí kostýmů, vašeho chování, rekvizit, ztvárňujete smyšlené postavy a svými činy pak ovlivňujete dění v daném herním světě.
Intriky jsou každodenní částí tábora, kde hráči taktizují a rozhodují o tom, jak naloží s jednotkami, surovinami a městy svého rodu.

Příběh, Intriky vs RP

Intriky

Sjeli z cesty na pošlapané pole. Téměř zralé klasy pšenice byly zadupány do tmavé ornice. Rolníci utekli několik dní předtím, než mohli sklízet. Armáda tudy postupovala velmi rychle. Oni sami přece pamatovali na dobu, kdy tudy s odhodláním projížděli, za vidinou tučné kořisti, kterou jim ztělesňovaly rudé cihly hradeb Králova přístaviště.
Dvě míle od toho návrší s pšeničným polem, na kterém stáli dva koně s jezdci oděnými v plátových zbrojích, se proti záři rýsovaly vprostřed pláně ostré rysy vojenského ležení. Z něj po cestě proudily zástupy pěšáků, jezdců a povozů trénu.
Mohlo tomu být pět týdnů, od doby kdy tito jezdci poprvé tábor spatřili. Tehdy se v táboře pohybovaly tisíce vojáků, stovky rytířů a mnoho vysoko postavených lordů. Dokonce sám lord Robert Baratheon. Dnes jej opustili poslední vojáci. Ti dva jezdci měli dohlédnout, spolu s dalšími na stažení Crawleyho praporce, posledního který v táboře zůstal. Přesouvali se směrem k Hayfordovu hradu, několik mil od jejich současné pozice, směrem na sever.
Oba hleděli na pláň s obléhacím táborem. Přestože se již blížil soumrak, byla dobře vidět, neboť vše osvětloval mohutný požár. Královo přístaviště již hořelo třetím dnem. Plameny již prošli svým maximem, přesto byl oheň vidět na míle daleko. Předsunuté jednotky hlásily spatření plamenů až z hradeb Tumbletonu.
"Trvá mu to nějak dlouho, touhle dobou už měl tábor hořet."
Přeťal mlčení menší z jezdců.
"Možná ho zdrželi civilové, těm to vždycky trvá."
Na pozadí temných věží obléhacího tábora se objevilo několik nesmělých plamínků. Brzy byl celý tábor v plemenech. Vyšší z jezdců navázal na svoji předchozí úvahu.
"Vypadá jako malé Královo přístaviště."
"Ani mi to nepřipomínej. Stále se s tím nedokáži smířit. Nikdy bych nevěřil, že se stane něco takového."
Odmlčel se na chvíli menší z obou.
"Kdybychom teď alespoň měli jistotu, že válka skončí."
"Nestěžuj si. Jakého jsi stavu?"
"Rytířského, to snad víš."
"Tedy jsi šlechta válečná, válka je tvým řemeslem."
"Tohle je zvěrstvo. Připadám si spíš jako řezník."
"Moc přemýšlíš, moc mluvíš. Máme ještě mnoho povinností, tak se upni k nim. Podívej, už jede!"
Cestu mezi zástupem vojáků valícího se po cestě si razila skupinka deseti lehkooděných jezdců, jimž dominoval rytíř v brigatině a plechovém klobouku. Muž v brigatině se odchýlil z cesty a dojel k těm dvěma osamělým jezdcům uprostřed pole.
"Měli bychom vyrazit do Hayfordova hradu. Poklusem tam budeme, dřív než padne noc."

RP

Jedna z lodí, na které se podařilo uprchnout skupince občanů Králova přístaviště, doplula až na daleký sever, vozy pak pasažéry přepravily až na Černý hrad. Tito lidé mají různé důvody, proč se rozhodli přidat k černým. Někteří utíkají před zákonem, jiní přišli požárem města o všechno, o příbuzné a tak kývli na nabídku záchrany a jistoty střechy nad hlavou.
Velitel noční hlídky byl tou dobou zaměstnáván událostmi za zdí. Průzkumníci se ztráceli jeden za druhým, a pokud se některému podařilo vrátit, vypovídal o nesrozumitelných tajemných věcech a hordách divokých stahujících se blíže a blíže zdi. Lord velitel tušil, co mohou tyto náznaky znamenat, ale potřeboval mít jistotu. Nejvíce znepokojujících úkazů bylo viděno poblíž bývalé tvrze noční hlídky zvané Šedá stráž. Velitel vybral ze členů hlídky a nových rekrutů skupinu bratří, jejichž úkolem bude obnovit Šedou stráž a držet stráž v těchto místech. V této nesourodé skupince nejrůznějších charakterů se objevili neshody již cestou k opuštěné tvrzi. Budou tedy schopni společně čelit všem nástrahám, kterým právě putují vstříc podél zdi? Na její opačné straně bojují o nadvládu dva znepřátelené kmeny divokých, ale kdo ví, co přinese blížící se zima.

Kostýmy a zbraně - Co s sebou?

Měkčené zbraně budou po předchozí domluvě k zapůjčení spolu s oděvním rozlišením pro jednotlivé strany tzv. varkoče, půjčujeme je za poplatek 150 Kč. Pokud si však chcete užít ještě větší zábavu, doporučujeme vyrobit si obojí doma. Pokud již víte, koho budete ztvárňovat v RP, může Vám správný kostým pomoci vžít se do postavy. Zároveň Vám dobrý kostým umožní získat mnohé výhody do RP. Například životy navíc za zbroj, více peněz za elegantní oděv urozeného dvořana a další. Více se dozvíte na táborovém Facebooku (https://www.facebook.com/groups/613275452038004/), kde nalezne rovněž rady, návody a tipy jak na to.


Prostřednictvím facebookových stránek vám navíc bude představeno několik významnějších postav, jejichž hraní se budete moci ujmout.

Zpravodajství z letního tábora Hra o trůny

Veškeré pořízené fotografie, videa, včetně online zpravodajství z letního tábora naleznete na Facebook stránkách ZDE.



LETNÍ TÁBOR Termín Věk Cena Obsazenost
Hra o trůny 12.8.-21.8. 2017 13-18 let 5150,-

POSLEDNÍ MÍSTA


Věková tolerance účastníků: +1 rok



Objednávka tábora: ZDE

Svozová doprava: Praha, Brno, Třebíč

Důležité táborové informace pro rodiče

Informace o Resortu Březová a fotogalerie: ZDE

Případné další dotazy k táboru: brezova@istan.cz


 
STAN - dětské letní tábory, školní výlety, adaptační kurzy, teambuilding
Vysokolanové centrum
Lezecká stěna
Lukostřelba
Bungee-trampolína
Bungee-running
Démonická lanovka
Skok do prázdna
Free fall
Nízká lana
Rafty
Airsoft
Armygame
Paintball
Týmpark
Jákobův žebřík
Larp
Koně
Čtyřkolky
Bazén
Noční hra
Večerní program
Sportoviště
GPS